Antal Besökare Idag

Total Antal Besökare

Besökare Online

2 december 2011

Fredag 2 december

Tänk vad tiden går. Sedan sist så har jag hunnit vara både ledig och sjukskriven från jobbet. Inget allvarligt men det har känts som om  luften har gått ur mig. -"inte syns dä, precis"  Inget nytt har hänt denna period.
Jobbet har varit som vanligt, jo förresen.....Jag har ju arbetat med Länsdansen i Grums tillsammans med Alice. Mycket folk och mycket att göra, fast det är egentligen riktigt roligt. Tänk att se så många människor ha kul, är glada och dansar mycket UTAN ALKOHOL. 
Pysselkvällen på bygdegården var riktigt kul. Flera alster hann jag göra och Therese gjorde en gips ängel som blev kanon fin. Jag har fått två på beställning om jag kan fixa en upp hängningsanordning. -"dä blev så, när en har en fixare till karl så ordnar sig det mesta.
Ja visst ja....vi har ju varit på Sponsringsresa till LLA. En match kolla vi in på samt träffat Håkan Loob i VIP baren. Eskilsäter IF har också hunnit med att ha en jubileumsfest där damsektionen överlämnade 80 00 kronor till föreningen. Det har även varit årsmöte och i år var det många nya val. Tråkigt, tycker jag att så många slutar samtidigt. Men med förenade krafter ska vi nog fixa detta. Det måste ha varit ett helsicke för valberedningen iallafall. 
Jojominsann så har man hunnit vara lite körklig också. Efter kvällsgudstjänsten på första advent så var det kaffe i Ölseruds bygdegård och en får ju faktiskt ställa upp. Ganska bra att få lite ord på vägen. 








Appropå pyssel, så tror jag att jag skall börja sälja lite av mina alster. Jag har ju askar, ramar, tändsticksaskar mm Undrar vad jag kan ta betalt för mina änglar. Just nu har jag lagt ett bud på Tradera på en form med två små änglar, mycket snygg men över 300 kr har jag lagt. Jag tror jag får stoppa där.  Ett sött litet knivställ med fruktknivar blev mitt iallafall, vad jag nu ska ha dom till. Fast kuriosa är dä.
På kurs med Jon har ja hunnit med. Undrar när jag skall få göra slutprovet. Jag väntar.