Antal Besökare Idag

Total Antal Besökare

Besökare Online

9 november 2011

Jobb jobb jobb !!!!!!

Ytterligare en dag som man kan lägga bakom sig. Idag har det inte hänt nått speciellt utan det har rullat på.
Ska sätta mig o försöka strukturera upp mina dagar. Ingen ordning alla. Skulle önska att någon kom med en bra idé  på hur jag skall få ihop mina intressen, ideella insatser och jobb. Visst ja...en hund har vi också som behöver ha lite av min tid. Förresten så har det faktiskt hänt nått.....
Vaknade vid 4a tiden och hör något som gnager. Fy f-n ...upp o kollar men kan inte se nått. Tog kudden och tassade ut i köket. Tur man har en kökssoffa. Mycket irriterad. Dä blev ju inga soving mer inte. Jag som börjar halv ett idag. Grrrrrr..... Jag ställde in en fälla men inte har det kommit nått i den inte. Blir till att sova på övervåningen i natt. Tur man kan skifta lite. Hmmm undrar bara vart den har tagit vägen????????

Vet inte om jag törs erkänna men visst är de lite söta i allafall.
Nu ska jag strukturera upp mig, undrar bara hur dä kommer att bli?