Antal Besökare Idag

Total Antal Besökare

Besökare Online

3 januari 2012

Att avge ett nyårslöfte.

Haha ett nyårslöfte är till för att bryte, var det någon som sa till mig. MEN " Dä har jag ju gjort de senaste 40 åren" SÅ varför inte försöka hålla detta nu. Dä går trögt och en fryser som bara den. Nog om detta.
På nyårsafton träffades vi "Maltisar" hemma hos oss. Vi fick en mycke trevlig kväll tillsammans som slutade vid 4-a tiden på morron. Härligt. Tiden går fort tillsammans med glada vänner. Lite bus och så han vi också med. Tänkte lägga in några foto men kan inte med Tommys nya telefon så de kommer vid ett annat tillfälle.
Jag undrar ioförsig om Gunilla har några smaskiga foto kanske. Vem vet,vem vet.??? Ny telefon har hon iallafall. Fniss....
Mycket har hänt under  december månad men tyvärr har jag inte tryckt ner detta i ord på bloggen. Julbord, julfester,jul i kyrkan, serverat kyrkkaffe, hjälpt till efter en begravning, jobbat åt Kullanders städservice, bakat pepparkakor med barnbarn och njutit av jul och nyår. Undrar hur det nya året kommer att se ut? Kommer jag att ha mer ork och kommer jag att bli något piggare, tro? En får ju allt hoppas på dä eftersom jag ska försöka bli lite mer kreativ i år med mitt pysslande. Känns som jag har spårat in på att gips änglar och änglar, jo visst ja...en tavelram har jag ju gjort också. Blev riktigt bara. Sålt änglar har jag även gjort och hoppas att de vakar över mina "kunder". Kanske skulle lägga in några foto på dä, kanske...Försöker väl....

Min första gipsram.

Blev riktigt fin i mönstret också...

Änglabarn

Kärlekshjärtan

Oj da......Här blev visst det dukade nyårsbodet mä...