Antal Besökare Idag

Total Antal Besökare

Besökare Online

13 oktober 2011

Torsdag, o snart helg igen.

Herrejesses va tiden går. Redan torsdagkväll och inte många timmar kvar till helgen börjar. Har idag varit riktigt flitig och jobbat undan en hel del , ja sänt där, "fixarsaker" som tex telesamtal, pratat med Dalström på Säffle-Tidningen om Kjell-Åke i Myra som kommer till Ölseruds bgd 21 oktober på pubkväll. bokningar, skriva rent anteckningar , fnissa åt dumma skämt mm. På eftermiddagen var jag o en ungdom ute och kolla efter någon "slaktbod" för att kolla in ÄLG. Ja herregud va dum en ä...Vi var hem o hämta Cocco och inte visste jag att slaktboa var närmare än så. Tyvärr för oss så var de ju, älgarna alltså, inhängda i säckar. Självklart. Vi fick hitta på lite annat o göra. Väl hemma så blir man sittades vid datorn. Enda nyttiga jag har gjort är väl och lägga in kort på barnbarn som växer så det knakar. Elias o Meja har jag skolkort på MEN Peter o Cicci har inte fixat nåt på Wiking till mig. Varför, varför...vill ha ett kort fort på honom. Nej, nu blir det till att pyssla klart mina minitavlor med änglar och lyssna på hockeymatchen. En får ju hoppas på att gubben gör ett tjo hooooo oxå = mål för FBK. Hoppas hoppas.
Ja.....visk visk en liten blir det i glaset oxå. Det ä ju hockeykväll.



Tror detta är RONJA eller kan dä va

 ALISIA
Men detta måste ju vara tjejernas drömprins Wiking