Antal Besökare Idag

Total Antal Besökare

Besökare Online

26 oktober 2011

Barnbarn o Loppisfynd

Idag skulle Melker vara hos mig på förmiddagen MEN det slutade med att jag hade två små godingar här. Max o Melker fick dä bli idag. Bullbak bullbak...Dä vill vi sa de små. Men, inte såg jag till några barn inte utan Legon var roligare. Varje gång jag ropade på dom fick jag svaret att "Men Farmor...vi kommer snart, vi sk bara bygga klart." Å så klart de fick dä... Men en varsin på med Smörbullar i handen hem blev dä ju.
Tidernas meninga stod i allafall Max för. När vi kom till stan sa han " Farmor...där såg jag mormor o morfar!
Nja, sa ja Du vet, Morm or är ju hemma hos dig så du såg nog fel... Ja ha men jag kände iallafall igen FÄLGARNA på bilen.

Lekande barnbarn

Jäst deg.

Innan jobbet fick dä bli några Loppisfynd på Erikshjälpen. Vilka fynd...ja säger då dä. Här ska dä pysslar och får jag ont i halsen så kan jag ju alltid värma  mig med hansduken. Så snygg så. Allt till en kostnad av 80 kr som Herrn i huset fick betala. Kolla bara. Nu ska här göras ljuslyktor och kakburkar.Roligt roligt. Biblarna är ju gratis så det är bara att riva o riva. Några Guds ord hinner man ju oxå ta till sig. Bra va!!!!


Visst ja...Vinglasdekorationer hela 6 stycken hitta jag mä. Klägalje OXÅ.